lördag

Heej äntligen hemma så skönt... Det har varit så varmt! Man måste bada hela tiden typ!
 Jag var på Mallorca i Alcudia <3
Vårat hotel hette Viva tropic! Det var det bästa hotellet jag har varit på de hade allt t.ex
6 pooler, ett badland, en jätte stor lekplats för dom små, minigolf  och allt du vill ha!
Så om du ska åka till Alcudia så boka Viva tropic!! Jag lovar du kommer att bli nöjd! Hotellrummen är moderna och maten är god  och showerna är jättebra för små och stora!!
Men det var varmt, sista dagen var det 39 grader i skuggan! Så om du inte gillar värme så åk då vid Maj det är lagom tycker jag i alla fall annars åker ni vid juni!
Här kommer det några bilder......


                                             En av poolarna- där badade vi mest! 1:90 djup
                                            Här är leklandet
                                           Minigolf
                                        Jag

                                           

                                            straden
                                        Flätade håret!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar