måndag

Lördagen till Söndagen 
sov jag över hos Nellie :) 
först när jag kom så satt vi och pratade och sen 
spelade vi Just dance 4
 det var jätteroligt, har aldrig kört det innan :)
Efter det kommer jag inte ihåg vad vi gjorde..
men sen på kvällen tittade vi på en One direction film 
men den var inte så jättebra men det bästa var att 
Justin var med 3 gånger <3 
Innan vi gick och la oss tittade vi på TV (Justin)
sov gott efter det <3 
vi la oss vid halv 12 och jag somnade vid 12 men 
Nellie somnade vid 1 ca :)
Jag vakande vi 7 och väntade tills hon skulle vakna, 
vid 9 kom hennes pappa in och väckte henne och då 
blev inte Nellie glad :D 
Vid 11 kom några gäster och så här ser det ut när de gick :)
så fint :)  
När jag åkte hem sen tittade jag och Ella på en ny film 
den var inte så bra....
vi åt massor av pepparkakor, 
man får ju njuta nu när det är vinter.... 
Imorgon börjar skolan, det ska bli lite skoj men vill helst 
vara hemma och vara men familjen och spela Wii :)

ses





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar