söndag

Stockholm

I Fredags kväll frågade mamma och pappa om vi ville åka till Stockholm,
lördag till söndagen...
man säger självklart jaa, för jag älskar Stockholm <3
När vi hade checkat in oss på hotellet gick vi till tunnelbanan som låg några meter från hotellet...
Först gick vi in i mammas affärer och sen mina och Ellas :) 
Mammas favvo affär, det är absolut inte billigt där...... !
Sedan gick vi förbi en affär som sålde macarons och det är absolut inte 
billigt !!! men det är så himla gott <3


Saker som jag har saknat när jag har varit bort bara i en och halv dag :D
Sims 3
Muffins <3
Smulan <3
Börja spela det nya spelet Mario&Sonic London 2012 olympic games.

Det bästa köpet som jag köpte i Stockholm var nog min 
JB-nalle, kanske lite barnsligt att köpa en nalle men om det är en Justin tröja på den och
när man trycker på magen så sjunger den "Baby" då kallar jag det inte barnsligt !!!
(sitter mellan min JB-docka :) )

SES










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar