fredag

The Fooo


     Saknar Torsdagen så himla mycket ❤ 
              Älskar den dagen ❤
Det börjar med att vi checkar in på hotellet, efter det gick vi ner till stan, 
vi stannade utanför deras hotel vid alla andra Foooers ❤ 
Så länge jag och Ella stod och väntade på att de skulle komma ut gick mamma och pappa in på hotellet för att ta en drink i baren, efter några minuter kommer pappa ut och hämtar mig och Ella i smyg så att inga andra Foooers skulle hänga med in ❤ när vi kom in satt mamma bordet bredvid dom, Ella och jag blev helt tysta och chockade! 
Tog ett smyg foto på Omar och Felix ❤ 
Efter en stund började Ella gråta jättemycket så mamma frågade om vi kunde få en kram och auto och det fick vi ❤ vi gav våra presenter ett brev och gosedjur (deras manager sa : det här är den femte medlemmen i The Fooo :D ❤
         " David heter han" 
Först kramade jag Oscar Enestad: han var ganska lång och hur mysig som helst ❤❤
Sen Oscar "Ogge" Molander: han var också ganska lång och hur mysig som helst ❤❤
Efter han var det Omar: Va längre än honom ❤ och hur mysig som helst ❤❤
Och sist Felix: han va lite längre än mig :) ❤ och så mysig som helst ❤ han fastande i mitt hår när han kramde mig :D ❤❤ han skrattade till och sa oj ❤haha ❤
Vi tog några bilder och sen satt vi och pratade med dom, hur trevliga som helst! Ella och jag kunde inte prata, vi lika chockad som innan men jag fick fram några ord men mamma tog för sig och frågade lite allt möjligt, hon sa att jag va på JB konserten och då frågade Felix om vi va bra :) sa självklart " Ja! " ❤ mamma frågade också om de skulle släppa cd snart och de ska dom! ❤ Sen pratade vi lite om allt möjligt ❤ sen gick dom ut till dom andra, på vägen ut tog jag pennan som de hållde i och en citron skal som Omar hade ätit på :D ❤ när vi kom ut tog vi några mer bilder med dom (hann bara Oscar Enestad och Felix) man hade bara 2/3 minuter på sig.. ❤ 
Oscar frågade vart vi borde, först hörde jag inte va han sa men sen, han visste inte vad det va för stad men jag sa att det låg i ************************** ❤ 
Sen när det bara va 1 minut kvar gick vi till Felix, han är så himla go ❤ 
       Ella och Felix ❤
Om jag skulle beskriva hur de va så..= 
Omar: han var busig och jättesnäll
Felix: också jättebusig och jättesnäll 
Oscar E: Man märker att han är äldre än Felix och Omar, han var så himla trevlig och jättesnäll 
Ogge: han va väldigt tyst, enda han sa va" tack så himla mycket för allt" annars satt han bara längst bort och va tyst ❤ 

Alla va jättetrevliga och snälla ❤ 
Det var nog en av mina bästa kvällar någonsin❤❤ 
 Ramat in deras auto och... ❤
Inte tvättat tröjan, plastat in pennan och lagt citronen i en burk och har inte använt armbandet jag hade på mig den dagen (alla röde det när jag fick en kram och så har jag inte använt det skalet jag hade då (de har sätt det :D (när jag tog bild ) haha :D 
Allt ligger i en låda så ingen kan röra det :D ❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar