fredag

2013

2013 har varit ett toppen år som jag alltid kommer att komma ihåg! 
♥ Det allra bästa var Justin Bieber konserten ♥
Skulle göra vad som helst för att han skulle komma tillbaka till Sverige !
- 24 april 2013 minnet livet ut -

The Fooo var ju även förband till Justin.. (första gången jag såg dom)
11 Juli drog hela min familj ner till Malmö o det första vi gjorde när vi kom fram var att gå till 
The Fooo´s hotell o vi hade såå tur o mötte dom på en restaurang♥ 
(andra gången jag såg dom, men första gången jag träffade dom)
Dagen efter var dom ju med på sommarlovsmorgon o då stack vi dit ☻(tredje gången ja såg dom) 

-Lördagen på höstlovet så var dom i Norrköping o då stack vi dit (fjärde gången ja såg dom)-
Ska även på deras konsert nu i 5 april ♥

_ Felix o Omar o Oscar började även följa mig på twitter _

I sommar var det väldigt varmt ute så en hel del båt turer blev det ☺

Vi åkte även runt i Danmark o det var hur mysigt som helst! det skulle jag vilja göra om ♥

Firade 17-maj i Oslo i år och det var skoj att uppleva

Nu i 7:an har jag även bytt klass o lärare o jag är jätte nöjd med den klassen jag hamnade i,
var inte det innan men det visade sig att det fanns flera st som var sjukt trevliga o roliga i den nya klassen! 
Träffade även Sanna o Felicia som jag aldrig har pratat med innan..
Har även blivit väldigt bra vän med Ebbie o har lärt känna några i hennes klass eftersom 
ja är med henne ibland i skolan ♥
Så roligt att man har fått nya vänner.., 
att spola bort dom andra som man inte ville 
hänga med innan.. 

Det var lite om 2013 ☺
ses 















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar