torsdag

Du vill veta va

Haft en liten blogg paus som ni kanske har märkt men nu är jag iaf tillbaka från Oslo, kom hem i tisdags kväll, tänkte berätta lite om resan nu. 
Fredagen efter skolan, drog jag och min familj till Oslo. Lång bilresa men tiden går fort och vi kom äntligen fram till farmor och farfar, 1 år sen jag träffa dom sist så det var roligt att gå träffa dom igen. 
Mina äldsta kusiner bor även på övervåningen, roligt att få träffa dom med. 

Dagen därpå åkte vi ner till stan, lika mysigt varje gång. 
Senare på kvällen kom även mina andra kusiner. 
Alla mina "norska" kusiner var samlade nu och då passade vi på att hitta på något, så vi gick ut och gjorde lite allt möjligt.

Söndagen därpå åkte vi till någon loppmarknad som är ganska poppis där. Faktiskt lite roligt att uppleva det. 
Senare på kvällen åkte vi hem till pappas bror och åt mat.

(Berättar mer om resan lite senare idag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar