lördag

Nike

    En sväng på stan kan man väl inte tacka nej till.. Fast jag tycker allt är pinsamt nu förtiden..! 
Är det någon mer tonåring som också tycker allt är pinsamt!?  

Kan knappt inte äta glass längre på stan! Fråga mig inte varför ☻ haha ☻
Nu har mamma & jag kommit på varför jag har så ont i knäna! ☻ För att jag går i för mycket converse!... 
Så idag köpte vi nya skor som är bättre att gå i ❤ 
   
Det tog sin tid innan jag gick med om att köpta dessa skor! 

Mamma sa att nästan alla har sådana skor i storstäder" och hon som jobbade där sa samma sak! """att våran lilla stad är efter!"" som vanligt ☻❤ 
Jag kommer ihåg när ingen hade Hollister och inte visste vad det va!..
Jag är så glad att jag har en mamma som vet vad som kommer bli modernt och inte kommer bli modernt ❤ 
Storstäderna är ju alltid lite före än denna lilla stad som jag bor i❤☻ 






                     ❤❤ ses ❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar