tisdag

Om mig

Saker jag gillar & ogillar ---> 

Min favorit mat: 
• pastasallad 
• Grillat

Jag ogillar (mat): 
• avokado 
• nougat/ nötter  
• lingon 
• lök
• varma grönsaker (speciellt tomat)
• räkor 

Saker jag gillar att göra: 
• fotografera 
• dator/ mobil 
• spela Sims 3 
• åka båt 
• åka utomlands 
• Hänga med kompisar 
• lyssna på musik 
• Drömma om killar ❤ 
• Shoppa 
• Blogga
• Slappa 
• Badminton 
• måla naglarna 
• inreda 
• rita
Mina favvo idoler: 
• Justin Bieber
• The Fooo
• Isac Elliot
Favorit låt: 
• Classic
• Turn To You 
• Build A Girl 

Drömmar : 
• Träffa Justin ❤ 
• Träffa The Fooo en gång till 
• köpa en MacBook air 
• bli tsm med någon av Justin eller The Fooo ❤ 
• Få mammas & pappas rum!!

Mitt liv består av:
• familj 
• Justin Bieber 
• The Fooo
• skola/ kompisar 
Övriga saker om mig : 
• Är 1,73 / 1,72 m lång 
• näst längst i klassen 
• längst av tjejerna i klassen 
• fyller samma månad som Justin
• född 2000 
• kom hit till Sverige när jag va 5 år 
• jag är hörselskadad! 
• Har varit Belieber i 5 år ❤
• börja sminka mig i 5:an 
• önskar mig ---> 


❤ Ne nu kom jag inte på så mycket mer, men jag fortsätter en annan dag ❤


                          Ses ❤❤










1 kommentar:

  1. Du glömde skriva att du har en mamma som älskar dig mest av allt på hela jorden ♡♡♡

    SvaraRadera