onsdag

Ah de du'

Visste du detta om mig? 

-Jag blir stört förälskad i killar med sixpack/muskler.
- Älskar killar med världens finaste leende 

- Mest använda appen jag har är Snapchat MY LIFE 
Adda gärna mig X alltid social ->
Lealeus

- stor skräck för äckliga peddo gubbar som hänger vid ICA

- Vill flytta hemifrån nu! 
Bestämma själv ! Jaao it's me

- Alltid varit försiktig av mig, feg 
I know..

-Blir ärligt aldrig bra på bild, ser ut som mupp

- Tänker ALDRIG röka/ dricka alkohol elle nått 

- första ja ska göra när ja blir 18 är att ta med en kompis till USA   

- Justin Bieber forever My babe

- Äckligaste jag vet är avokado 
- Fobi mot att kräkas

- jag är nästan alltid den som är den förste på skolan på morgonen, typ en timme före alla andra..

- personer jag känner mig trygg med får tåla av mitt pratande, babblar på som f*n

- ingen toppen elev men helt skapliga betyg 

- blir lätt sur för små saker 
- även väldigt glad av mig 

- Mysa i soffan! Love it 

- glad att jag har träffat så sjukt schyssta vänner 

- faller lätt för killar som e "utlänningar" perfekt bruna, snygg kropp, bruna ögon & dark hair "yummi <3 

- har min egna klädstil men den står jag för 

- använder inte mascara
- tycker inte det är snyggt med för mkt smink.. 

- utan musik, inget liv

Forsätter någon annan dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar