måndag

Vänner

Tänk skolan utan kompisar, inget roligt alls.. Men som tur är har jag sjukt härliga vänner som jag trivs med mycket! 
Att komma till en helt ny klass och man bara känner 4, känns lite scary i början..
-Sanna kände jag inte alls när vi började 7:an, är väldigt glad att jag fick lära känna henne, en tjej som alltid är glad och sprider sjukt mycket glädje!
Vet inte vad jag skulle göra utan henne?.. 
Skolan skulle inte vara någonting, bara tråkiga dagar..
Tuva var den ända jag fick med mig till 7:an.. ~ Inte så tajta då men börjar komma lite närmare varandra igen ~ 
Sjukt galen tjej som sprider glädje, aldrig slut på energi hos henne ahahah.!
-Ebbie och jag kom tyvärr inte i samma klass...
Fast vi har kommit varandra mycket närmare nu i 7:an, fast vi inte går i samma klass. 
Verkligen en tjej som man kan prata om allt med och man vet att man kan lita på henne till 100 %. 
Alltid galen och glad, sprider sjukt mycket glädje, vet inte vad jag skulle göra utan henne! 
Genom henne har jag även lärt känna många andra härliga personer, Mickis & Sara & Alva & Alicia, sjukt härliga <3 

-även lärt känna många i min nya klass- 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar