torsdag

1 år sen

Idag! just idag 24/4-14, är det precis 1 år sen jag såg min älskade Justin för första gången 24/4-13, efter att ha väntat över 6 år kom han äntligen till Sverige :) 
Min allra STÖRSTA idol, han tog steget på Sverige, just det landet jag bor i, bara det är så otroligt cooolt.
En ängel kom flygande ut med vingar, tårarna bara rann ner, kan man va så otroligt fin?  
Känns så konstigt att se honom live när man hela tiden sätt honom på bild/video. 
Han är ingen bild, han är en äkta människa, jag ser honom precis framför mig. Just där på scenen, i samma rum, andas samma luft som jag. 
Rätt så baaalt va? 
Hans röst är helt fantastiskt, man vill aldrig att han ska sluta. 
24/4-13 onsdag klockan nio, kommer jag ALDRIG glömma, ett minne livet ut och absoluta bästa minnet :) 

Nu väntar jag bara på att han ska komma tillbaka till Sverige! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar