tisdag

Stockholm resan

Tänkte berätta lite mer om Stockholm, "mer detaljer". 

Klockan 6 vaknade jag av att mamma kom in till mitt rum och väckte mig, vid 8 sen åkte vi hem till Ebbie och hämtade henne, sedan åkte vi. 
Vi kom fram vid tolv tiden "något sånt". 
Checka oss in på hotellet och gjorde oss fina. 
Ebbie & jag stack sedan till Annexet. 
~Men men påvägen, när vi skulle gå ut från hotellet mötte vi Isac Elliot och hans gäng, visste inte hur jag skulle regera, det ända som kom ut var "Oh shit!"   
De hade visst brottom så de försvann fort!
Efter det försökte vi leta oss fram till annexet, mötte även Clara Henry påvägen, tog en bild med henne och satt oss sedan i kön.. 
((Mötte Maja där efter en stund))
Där satt vi i 6 timmar men det var faktiskt ganska roligt.
När vi ändå kom in tillslut, kom vi långt fram meeen det var VÄRLDES tryck där framme och det mådde jag inte så bra av, blev svettig & yr och illamående --> och det hade inte ens börjat..
Så jag trängde mig ut och stod lite längre bak, där mötte jag även pappa och Ella så jag stod med dom, såg lika bra där så det spelade inte så stor roll längre vart jag stod. 
(På konserten såg jag även Daniel Paris & Benjamin & Felix mamma och pappa, även deras kompisar)
Konserten blev verkligen lyckad. 

Kom till hotellet något runt 11 tiden. 
Somna på en gång. 
Morgonen därpå gick vi upp kl 7. 
Frukosten var heeelt perfekt! 
Speciellt att Isac Elliot satt och åt frukost bara några bord ifrån oss.. Såå coolt! 
När han reste sig upp, reste vi oss också, gick efter och frågade om vi fick en kram. <3 VÄRLDES sötaste pojk kan man absolut säga, väldigt blyg men så heeet.!
Sedan checkade vi oss ut från hotellet och åkte till Täby centrum!
Asså ni måste verkligen åka dit!!
Butikerna där är helt fantastiska, man blir helt slut såld! :) 
Det var allt om helgen i Stockholm.

Några grå/vita bilder från konserten -->

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar