tisdag

Halloween :()

Bara en natt till Halloween... :()
Jag gillar inte Halloween. Och det värsta är när folk lägger ut bilder på sig själva, ändrat att man ser ut som en zombie. Efter jag har sätt en sån bild fastnar det i huvet. Mamma skojade med mig nu och gjorde en sån bild och hon sa att hon skulle lägga ut det på hennes blogg, men jag sa NEJ !!!!!!!
Fy jag gillar verkligen inte Halloween :(
Asså kan man bara inte hoppa över det snälla ....

Snart ska mamma och jag titta på 112 på liv eller död :) det är spännande...
Det går Måndag till Torsdag (tror jag) klockan 20:00.
Ne nu måste jag bara tänka på något annat, har bara massa läskiga ansikten framför mig...

Minecraft tror jag att ni vet vad det är väl?? Laddade ner det igår på telefonen det var roligt för jag gillar att bygga hus men det är svårt och det blir inte så snyggt !
Vi ses...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar