måndag

Plugg plugg och plugg :)<3

Nu har jag pluggat klart med engelska läxan, när pappa kommer hem så ska jag också plugga men till No provet imorgon , vill så gärna klara det :)
Våran eng/sv lärare är föräldraledig och jag saknar honom :) han är min favo lärare.....
Just nu ligger jag i soffan och längtar tills till fredag för jag vill ha helg :) Ne jag längtar till onsdag för då är det slöjd, gör 2 tomteluvor till Muffins och Smulan. När jag är klar med det så kan jag lägga ut en bild på dom, men det ta tid :)
Men om man bara kunde spola tiden och kanske stoppa tiden det hade varit skönt, bara en dag och man fick göra vad man vill :) kanske gå in i affärer och ta en iPad och en appeldator och massa av grejer men det kan aldrig hända :(
Kram :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar