tisdag

Långt inlägg- känslor... :)

En glad tjej vaknar och klockan är 6:00 och är så pigg... Möter på mamma som ska äta frukost och sen jobba. Mamma och jag planerar vad vi ska göra i Oslo och det första jag tänker på är SHOPPA SHOPPA !!!!

Just nu har mamma åkt och jag sitter här i soffan, tittar på tv och äter pannkakor, så gott <3
Men det tar snart slut och där sitter man med en tom tallrik...
Imorgon är det Halloween och vi har inte köpt något godis, så kom inte till vårt hus vi har inget godis. Det känns påtvingat att ge godis tycker jag :)
Jag minns själv när man gick runt och knackade på oss folk men nu är jag för stor och jag tycker det är väldigt barnsligt....
Asså det känns som jag har vuxit upp.
T.ex när vi var på skolresa och alla "sprang" till lekparken WHAT?? Det är ju för 3 åringar.. Och jag har aldrig gillat att åka till Liseberg och grönalund..
Det ända som är roligt där är att tävla och att äta på café..

Och det värsta är att åka pulka, skridskor och skidor...

Det jag gillar är att shoppa gå på café, semester, djurparker, bada är roligt,
jag är en hemma tjej och älskar att vara hemma, julafton, påsk, födelsedag ,familjen, gosa med Muffins och Smulan, iPhone och Justin Bieber.
Det är lite grejer jag gillar.
Ne nu börjar jag få ont i tummarna men jag har så mycket att berätta..
Ella sitter bredvid mig och tittar på någon videobloggare - Andreas Haglund. ;) han är bra typ som William Spets ( stavar spets med z?? )
Det är skönt med höstlov fast om man går upp 6 på morgonen, när alla säger vad man ska göra på lovet så säger dom sova sova och sova...

Vill bara säga en grej till tycker det är så töntigt, när jag frågade om några ville hänga med till Oslo på skoj, sa alla nej bara för att det som hände förra året.. Dom var ju inte ens där, visst det var inget kul med det som hände, jag och min familj var ju där och vi åkte hem den dagen efter åt men det har gått ett år nu och det har inte hänt något... Jag tycker ni är töntiga som säger så, så ni bara vet...
Ses :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar