tisdag

Onsdag



Startar upp instagram och jag ser att Justin har lagt ut en en bild, 
läser i hörnet vilken tid han la ut den, bara 44 sekunder sen OMG!!!!
 Jag kom hem nyss från en kompis, när vi kom hem från skolan så 
lagade vi mellanmål :) sen satt vi oss vid tvn. !
Efter en stund spelade vi lite dator bara några minuter. 
Vi gick sedan in i hennes rum och pratade lite grann t.ex om Justin, godis <3 
och lite allt möjligt.. När hennes mamma kom hem så åkte vi ner till stan och där köpte vi båda ett 
grönt skal :) 
Jag har letade efter ett sånt skal men inte ett grönt men det blir bra så :)
 Ska nu packa idrott kläder och sen är jag helt klar med allt så skönt :) 
Nej nu måste jag göra det innan mamma kommer hem, hon är hos en kompis och jag vill inte att hon 
ska börja tjata om det när hon kommer hem. 
ses <3

1 kommentar: