söndag

MTV live hd

Efter en lång dag i bilen, illamående, trött, så är vi äntligen hemma.
Pappa och jag hämtade hem Muffins och Smulan,
mamma och Ella packade upp allt.. När vi var klar med allt tog jag på MTV live hd och gissa vem som var där? OMG !!!!! Justin Bieber i love you JB <3 asså jag skulle nästan göra allt för att träffa dej Justin <3 jag är så himla kär i honom så jag svimmar.. <3

Just nu har jag tittat på Solsidan så bra
men det dåliga är att det bara är i en halv timme :(
Det skulle vara 2 timmar tycker jag.
Jag längtar tills imorgon för då börjar Ensam mamma söker sista avsnittet :) jag vill så gärna att Jennifer (tror att det stavas så) ska välja Kristoffer han är så söt och snygg, inte Johannes !!
Men det väljer ju hon !

Imorgon börjar skolan :) jag längtar till efter skolan för då ska jag vara med Nellie <3 vi kommer bara prata om Justin hihi <3
Ses !<3

6 kommentarer:

  1. Then I found your blog and from 8pm till 2am I read and read and read.
    You’re approach was much more reasonable. I felt I possibly could do this.
    Bought all your books for my iPad.

    Also visit my web-site; snygga tatueringar

    SvaraRadera
  2. In the event the stress has ended you can possibly look return and say with pride look what I
    have accomplished! This was an excellent week.

    Feel free to surf to my site; kokosfett Nyttigt

    SvaraRadera
  3. By 2am I was beat but before I went so that you can bed I decided I was going to help you try at their least 21 Nights when I
    woke up.

    Review my blog ... tatueringar bilder

    SvaraRadera
  4. Highly descriptive post, I loved that a lot.
    Will there be a part 2?

    Have a look at my web site: gojibär fertilitet

    SvaraRadera
  5. A great aloe propolis cream combines aloe vera healing properties
    of honey’s soothing and healing properties

    My homepage ... energisnåla hus

    SvaraRadera
  6. Now I still need plenty of time to understand all of those used books.

    Hope One are capable of doing it.

    Feel free to surf to my blog :: enzymer

    SvaraRadera