lördag

Oslo, hem

En lång dag på stan är man så trött och imorgon drar vi hem <3
Är så nöjd med allt, jag trodde att det inte fanns justin saker i Oslo men typ alla affärer vi gick in i fanns det en JB sak eller kläder, hoppade till varje gång jag såg det :)<3 och jag köpte en Justin Bieber kalender 2013 klistermärken tröja tidning cd bok <3 köpte också ett skal !...
Är super nöjd med allt.
När vi var på stan gick vi förbi där han sprängde och då kom tankarna :( om vi hade bort kvar här i Oslo hade pappa kanske inte funnits :(
(pappa jobbade där)...

Vi gick förbi ett jättefint hotel som alla kändisar bor på när dom är här och när Justin Bieber kommer hit nästa år så kommer han bo där OMG !!!!! <3
Oo just det jag fick en Justin bok idag av pappa, jag sa att jag kommer lära mig norska om jag får boken och han gick på det hihi :) Ne han förstod att jag ville ha boken för att det är en justin bok<3 hihi ses
Kram :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar