lördag

Bio

Fredagen igår va sjukt kul! Skolan gick fort och efter skolan åkte jag & Sanna & Ebbie hem till Mickis efter det åkte vi alla hem till Sanna, där satt vi och prata och sprutade parfym på varandra haha :) 
Efter det åkte hem till mig för att hämta pengar, vi åkte sedan ner till stan för att se på bio! 
    Bion va sjukt bra! (Hungergames 2) 
Efter bion så gick det runt en jätte full man runt stan, han gick fram till oss och då fick jag & Ebbie panik!
Då sprang Ebbie åt ett annat håll och jag åt ett annat! Och då sprang han bakom Ebbie! Han ropade STOP!! 
Han jagade henne länge! Och jag fick en så jädra panik! Visste inte vad jag skulle göra!! 
Ebbie försvann och då fick jag ännu mer panik! Precis då kom pappa och då fick jag förklara allt som hade hänt och då åkte vi runt! Vi mötte den gubben och pappa pratade med honom! Han luckade as mycket sprit (han lutade på våran bil) sen åkte vi tillbaka till Ica och då mötte vi Ebbie gråtandes med en jätte snäll kille som hade hjälpt henne! Har aldrig varit så rädd! 
•Men det känns bättre nu!•
Imorse bokade jag & Ebbie biljetter till The Fooo konserten som är nästa år och det ska bli sjukt skoj! 




                              Ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar