söndag

Stockholm

Idag fyller pappa 25 år eller jag menar 45 år, sry pappa ;) 
Hipp hurra <3 
Efter vi hade firat pappa och ätit god hotelfrukost åkte vi ner till Täby centrum :)
• Där köpte jag en slags hudkräm på Hollister, (fick även välja ett par jeans som jag ska få i julklapp).. <3 och tänk dig att ställa sig i omklädningsrummet och ska testa ett par byxor som inte är i ens stolek (för liten) och att den passar! :D 
Gud var glad man blir när de passar! (Det första man tänker på är "shit jag har "fan" klarat att gå ner i vikt"!!) •
•Annars idag har jag köpt ett linne & skarf & två st eos läppbalsam & doftljus och en till hudkräm från Sephora •
                 Rekommenderar eos!  
                     • fika på Chillbox • 
                   • Lunch på Vapiano •
Haft en sååå bra helg i Stockholm och önska att jag kunde stanna kvar längre men det finns ett grej som kan vara i vägen "SKOLAN" !! 
En fråga som jag har tänkt på väldigt mycket! Kan det inte va tvärtom? "Veckan är helg och helg är skola" 


                             Ses 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar