torsdag

Torsdag

Skolan idag var faktiskt ganska skoj!! 
På so provet fick jag 1 fel (stavade fel på ordet "ärligt talat borde jag har fått rätt på ordet för jag kunde det men kunde inte stava det! Men eftersom det blev godkänt så slapp jag So lektionen imorgon! (De som inte blev godkända skulle göra om och vi som blev godkända får rast ist och det känns ju bra :) är nöjd!, annars idag har jag haft sv, musik, no och eng :) och lektionerna gick fort! På musiken var det mest chill och på sv så hände det inte så mycket, gjorde klart en grej eftersom jag har varit sjuk på måndag & tisdag & halva onsdagen" och på eng tittade vi på film och på No fick vi lära oss hur man använder en "brännare" och det gick bra :) efter det jobbade vi klart med några saker men hade redan jobbat klart med allt så det blev mest chill... :) 
Igår var det självklart att de första snöflingorna va tvungna att komma ner på vår jord! Åå vad jag hatar snö!!!   
Trodde det skulle försvinna men när man sedan skulle åka till skolan så ligger det forfarande kvar!! Åååååå! 
Idag efter skolan så var jag med Ebbie! Och vi hade det grymt skoj! 
Vi var ute och babbla, vi tog även på en film när vi kom hem!  
Usch fyf*n va äcklig!! Se aldrig den! Absolut inte om du älskar att bada! 
Ärligt talat så kommer jag aldrig bada mer!.... 






                                Ses 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar