onsdag

Hemma

Försökte gå till skolan idag, klarade 40 min sen mådde jag sååå dåligt! 
Jag sov knappt nån blund inatt! 
Just nu ligger jag i soffan och vilar, behöver några minuter sömn.. 
Det finns en grabb som gör mig på bra humör.. Det är denna denna sötnosen --> 
                   • Hans leende <3 •
               • Finns inget finare!! •
                • Hans galenhet • 
            • Sååå snäll mot sina fans •
• Han är alltid den som går ut till sina fans på hotellet och säger godnatt/ godmorgon •
Ärligt talat så vet jag inte varför ni flesta hatar honom! Vad har han gjort er, aa vet du vad jag tror! Ni är bara avundsjuk på honom! 
Det är ok att inte gilla honom men att hata!! Fyf*n vad får ni det ifrån! 

Och att se detta fotot gjorde mig så oroligt ledsen! Det gör ont i kroppen när man ser honom ledsen! 
Han är också en vanlig människa med känslor! 
Tänk dig för innan du säger något elakt om honom! 




                              Ses 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar